Pages

Thursday, August 13, 2009

Aku yang bernama Sara_wo Sensei



hohoho..aku yang kerdil,

Yoshhhh,
moshi-moshi,
konichiwa,

ting..tong....ehem..ehemmm, ini adalah percubaan kali pertama aku sebagai blogger...
apa dah jadik nie...kali pertama nak try post dah macam2 probs..
nie mesti coz aku yang x terer dalam bab2 nie...
berjayakah aku????
sebagai blogger yang sgt2 freshy n tak tau satu mende pown..huhuhu

okey then, back to the main point...he

akhirnya..akhirnya...,aku telah menggatalkan tangan aku yang x gatal ini tuk membuat sesuatu yang aku x nah terpikir pown nak wat sblum nie...hohohoho
dan sememangnya
diakui bahawa tahap intelektual aku dalam bab2 yang cenggini sgtlah cetek..
mujurlah aku ader tenaga pengajar yang sanggup mengajar...heh

kepada Mish Fafa Mcflurry..
TRIMAS coz ajar aku create blog yang ntah baper lama leh bertahan nie..hohoho

kepada Cikgu Ame...
weh,cepat wat kelas tuisyen kat aku nie weiiii

so, aku amatlah berharap dapat memberikan sesuatu yang berguna kepada masyarakat.
come n visit me:
http://www.sarawosensei.blogspot.com

semoga
'Intelektual Merentasi Sempadan'
Yoshhhhh!!!!


0 comments: